Fans vrezen: door hém verliest Feyenoord met 8-0

De Eredivisie-topclubs kunnen zich natuurlijk lang en breed niet meer meten met de echte Europese grootmachten. Hoe het echt gesteld is met de verhoudingen moet vanavond weer duidelijk worden als Feyenoord het thuis opneemt tegen Manchester City. De diverse voetbalfans hebben en er echter een hard hoofd in: Miquel Nelom speelt immers.












Reageren

9 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.


  • BHJ +195 13 Sep 2017 om 16:05
    Fans vrezen.
    1. tweet, JandeB020......

    Zou hij fan zijn van Ajax of Feyenoord?

    Verander dit nou eens in Twitteraars of zo. Jullie zetten jezelf voor schut met deze nutteloze quotes van Tweets van niks zeggende mensen.
  • HanV +195 13 Sep 2017 om 17:42
    Je zult maar tweeten over Feyenoord onder de naam Nicolai Jurgensen‏.
    Zelfs als je zo zou heten, dat doe je niet.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 18:00
    Fans vrezen.
    1. tweet, JandeB020......

    Zou hij fan zijn van Ajax of Feyenoord?

    Verander dit nou eens in Twitteraars of zo. Jullie zetten jezelf voor...


    voor het eerst helemaal met je eens,dit soort zielige stook stukjes
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 18:00
    Zo slecht is hij trouwens niet,maar die azijnzeikerds moeten wat te ouwehoeren hebben he
  • mojorisin +195 13 Sep 2017 om 18:07
    Zo slecht is hij trouwens niet,maar die azijnzeikerds moeten wat te ouwehoeren hebben he

    Vind die tweets meestal ook helemaal niks, maar hij is wel te slecht voor het niveau dat een club als Feyenoord moet nastreven..
    Zo hadden ze Woudenberg beter kunnen behouden en Nelom moeten verkopen imo..
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 18:14
    Vind die tweets meestal ook helemaal niks, maar hij is wel te slecht voor het niveau dat een club als Feyenoord moet nastreven..
    Zo hadden ze Woudenbe...


    sorry, maar als ik het even vergelijk met de linksbacks van Ajax,Sinkgraven en Dijks,zou ik eerder voor Nelom kiezen.
  • mojorisin +195 13 Sep 2017 om 18:17
    sorry, maar als ik het even vergelijk met de linksbacks van Ajax,Sinkgraven en Dijks,zou ik eerder voor Nelom kiezen.

    Zelf zou ik dan wel eerder voor Sinkgraven kiezen, maar bij Ajax houdt het ook niet over idd.. Maar ja, die hoeven niet tegen City te spelen..
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 18:22
    Zelf zou ik dan wel eerder voor Sinkgraven kiezen, maar bij Ajax houdt het ook niet over idd.. Maar ja, die hoeven niet tegen City te spelen..


    het is ook niet verkeerd bedoeld,om alleen maar even het niveau van onze Nederlandse backs aan te geven.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:58
    Geen 8-0 zeiktwitteraars