De 11 namen bij Feyenoord en Man City: GIO VERRAST!

Om 20:45 uur is het zover: dan keert Feyenoord officieel terug in de Champions League. Aan de aftrap staan elf spelers die gaan strijden tegen de grote favoriet, Manchester City.

Bij de Engelsen ontbreken er enkele grote namen zoals Yaya Touré, maar daar tegenover staat het nieuws dat Ederson ondanks zijn gezichtsblessure van afgelopen weekend (na een trap van Liverpool-speler Sadio Mané) 'gewoon' onder de lat staat. Verrassend is dat niet Ilkay Gundogan, maar Bernardo Silva naast naamgenoot David Silva op het middenveld staat.

Feyenoord speelt vanavond in een opvallende 5-3-2 variant. Dit vooral omdat spits Jorgensen en linksback Haps ontbreken. Verder speelt Sofyan Amrabat in plaats van Kevin Diks als rechtsback. Door de systeemwijziging mag ook Jerry St. Juste starten, terwijl Michiel Kramer de spits is. Jens Toornstra zit op de bank.

Op de afbeelding in de Tweet staat een 4-3-3 formatie, maar naar verluidt zou Feyenoord in de praktijk wel degelijk in een 5-3-2 aantreden.

De opstellingen:





Reageren

170 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.


  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 19:47
    Kramer,nou lekker dan
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 19:49
    wat ziet Gio in die gast,ik op mijn leeftijd en gewicht ben nog beter dan Kramer
  • HanV +195 13 Sep 2017 om 19:50
    Je zou Toornstra verwachten in zijn plaats.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 19:51
    ik snap dit echt niet. Wat is in godsnaam nou de meerwaarde van kramer in deze pot. Je gaat hooguit op de counter een paar kansen krijgen. Loop je lekker met zo'n trage lange slungel voorop jezelf voor heel europa voor lul te zetten... nou ja ik heb er nog steeds zin in en gaan voor een stuntje. Hoop ik
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 19:51
    Je zou Toornstra verwachten in zijn plaats.


    idd
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:00

    Feyenoord: Bijlow, Larsson, Diks, Tapia, Toornstra, Vente, Geertruida.

    Magere bank ook hoor
  • pollie +195 13 Sep 2017 om 20:13
    Feyenoord: Bijlow, Larsson, Diks, Tapia, Toornstra, Vente, Geertruida.

    Magere bank ook hoor


    Het understatement van de dag.
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 20:14
    Hup vrienden uit Manchester!
  • LouisH +195 13 Sep 2017 om 20:16
    Hup vrienden uit Manchester!



    Kun je niet eens een keer lief voor de mannen uit Rotterdam zijn en ze steunen.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:32
    Kun je niet eens een keer lief voor de mannen uit Rotterdam zijn en ze steunen.


    liever niet,we hoeven zijn steun niet
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:44
    Come on Feyenoord
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 20:47
    En dat is 1.
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 20:48
    10 10 10...
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:49
    jeetje wat slecht van Vilhena zeg
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:50
    10 10 10...


    mag je hopen hoor
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 20:51
    10 10 10...

  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:54
    is er al een topic van de twitteraars dat Nelom nooit meer opgesteld mag worden
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:54
    dit is een historisch moment,want dit is de laatste keer dat je een Nederlandse club CL ziet spelen
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 20:55


    ook blij??
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 20:56
    En dat is 2.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:00
    En dat is 2.


    wat kan jij goed tellen,heb je toch wat geleerd op school
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:00
    Vilhena gooit in die eerste minuut een Veltmannetje eruit
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 21:00
    ook blij??


    Goed gezien.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:01
    Goed gezien.


    sneu ventje
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:03
    Ik gok op een 0-7 overwinning is nog mager maar city gaat die trieste ventjes wel sparen op het laatst.
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:03
    wat kan jij goed tellen,heb je toch wat geleerd op school


    Ben je een beetje boos?
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:04
    Hoe vaak heb ik vorig jaar geroepen dat Feyenoord niks in de CL te zoeken heeft? Maja geen enkel Nederlandse club na de vorige transfer periode want Ajax is ook 2 klasses achteruit gegaan.
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 21:04
    sneu ventje


    Mag ik niet voor City zijn en Feyenoord uitlachen net zoals zij deden toen Ajax de Europa Leauge verloor? Tof. Ik doe het toch. Anders nog iets?
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:05
    waarom willen ze opbouwen tegen City? schiet die lange haal naar voren
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:06
    Mag ik niet voor City zijn en Feyenoord uitlachen net zoals zij deden toen Ajax de Europa Leauge verloor? Tof. Ik doe het toch. Anders nog iets?


    vind ik je nog steeds een sneu ventje,ik heb Ajax niet uitgelachen hoor
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:06
    Hoe vaak heb ik vorig jaar geroepen dat Feyenoord niks in de CL te zoeken heeft? Maja geen enkel Nederlandse club na de vorige transfer periode want A...


    fantastisch hoor die voorspelling van jou
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:07
    Ik gok op een 0-7 overwinning is nog mager maar city gaat die trieste ventjes wel sparen op het laatst.


    ben je gefrustreerd,omdat jouw geliefde club niet op het allerhoogste niveau mag/kan acteren??
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:08
    waarom willen ze opbouwen tegen City? schiet die lange haal naar voren


    Dat resulteert alleen maar in meer balbezit en dus meer kansen voor City.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:09
    Dat resulteert alleen maar in meer balbezit en dus meer kansen voor City.


    des te mooier jullie avondje toch??
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:09
    Mag ik niet voor City zijn en Feyenoord uitlachen net zoals zij deden toen Ajax de Europa Leauge verloor? Tof. Ik doe het toch. Anders nog iets?


    Feyenoorders zijn nogal hypocriet. Ze hebben meer haat voor Ajax dan liefde voor hun eigen club. Lachen alles en iedereen uit maar als je het bij hun doet worden ze weer boos. Feyenoord presteert HELEMAAL NIKS.
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 21:10
    En dat is 3. Ez Pz
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:10
    Dat resulteert alleen maar in meer balbezit en dus meer kansen voor City.


    vooral als die City spelers rondom je strafschopgebied staan en je gaat daar die bal staan rondspelen
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:10
    Och och och wat een knuppels daar achterin.
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:10
    Dat is 3 hahaha
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:10
    kom er maar in spons
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:11
    domme stinkneuzen hier
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:11
    vooral als die City spelers rondom je strafschopgebied staan en je gaat daar die bal staan rondspelen


    Maarja kwam deze goal niet voort uit een mislukte lange bal?
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 21:12
    Feyenoorders zijn nogal hypocriet. Ze hebben meer haat voor Ajax dan liefde voor hun eigen club. Lachen alles en iedereen uit maar als je het bij hun ...


    Precies. Feyenoord lacht Ajax uit als ze Europees verliezen, dat mag, maar als het andersom gebeurt zijn de rapen gaar hoor! Dat heet karma. En daar is al nummer 3, wordt een mooie uitslag.
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:12
    Jones kan zeker goed vissen of niet?
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:12
    Maarja kwam deze goal niet voort uit een mislukte lange bal?


    ook. we worden op alle fronten afgetroefd
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:13
    Precies. Feyenoord lacht Ajax uit als ze Europees verliezen, dat mag, maar als het andersom gebeurt zijn de rapen gaar hoor! Dat heet karma. En daar i...


    Ik ga heerlijk genieten
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:14
    Dit is toch om te gieren
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:16
    Dit is toch om te gieren


    Helemaal mee eens
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:16
    domme stinkneuzen hier

    aaah koetsie..
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:16
    domme stinkneuzen hier

    aaah koetsie..
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:16
    Ik ga heerlijk genieten


    stik niet in je jodekoek he
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:17
    Dit is toch om te gieren


    Nouja meer een beetje triest. Tegen Napoli en Shaktar zal het niet veel makkelijk worden.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:17
    o strax wens ik je weer dood volgens mufkut
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:17
    stik niet in je jodekoek he


    Veel plezier met die kakkerlakken op de bank
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:18
    Nouja meer een beetje triest. Tegen Napoli en Shaktar zal het niet veel makkelijk worden.


    nog 5 wedstrijden voor jullie om te genieten
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 21:18
    aaah koetsie..


    Zijn ware aard komt alweer boven. Een wolf in schaapskleren .. nja, al te best gekleed is ie niet. Hooguit een held op wollen sokken.
  • MVKgrunn +195 13 Sep 2017 om 21:19
    En het was weer lang gezellig op SN
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:19
    nog 5 wedstrijden voor jullie om te genieten


    Ik kan er niet van genieten, niet echt een affiche voor de eredivisie.
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:21
    Denk trouwens dat city al bezig is met watford uit, die zijn iig een stuk beter dan Feyenoord.
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:25
    Feyenoord zal wel niet met 11 man eindigen.
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:25
    Nu gaan die vieze kakkerlakken lopen schoppen, alleen maar omdat ze niet goed kunnen voetballen.
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 21:25
    o strax wens ik je weer dood volgens mufkut


    Beetje snel op je pootjes getrapt, zie ik?
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 21:26
    Plan B wordt ingezet: 3 keer geel in 2 minuten.
  • pollie +195 13 Sep 2017 om 21:28
    Hier geen KNFB die de helpende hand toesteekt.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:28
    je hebt wel lef om Feyenoord nu uit te lachen als je zelf een maatje te klein blijkt voor het "grote" Rosenborg
  • pollie +195 13 Sep 2017 om 21:29
    'T schijnt dat ze PSV helemaal weg gaan spelen, dit weekeinde, heb ik een of andere malloot horen zeggen.
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 21:30
    'T schijnt dat ze PSV helemaal weg gaan spelen, dit weekeinde, heb ik een of andere malloot horen zeggen.


    Dan is de KNVB weer aan de leiding. Zou dus best kunnen.
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 21:31
    je hebt wel lef om Feyenoord nu uit te lachen als je zelf een maatje te klein blijkt voor het "grote" Rosenborg


    Gaat het niet om. Het gaat om de karma die nu dus tot stand komt doordat Feyenoord supportertjes Ajax supporters gingen uitlachen na het verlies tegen Man United en Rosenborg.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:32
    Gaat het niet om. Het gaat om de karma die nu dus tot stand komt doordat Feyenoord supportertjes Ajax supporters gingen uitlachen na het verlies tegen...


    welke supporters dan? dan heb je het misschien over 1 of 2 man op dit forum
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:32
    je hebt wel lef om Feyenoord nu uit te lachen als je zelf een maatje te klein blijkt voor het "grote" Rosenborg


    Weet nou niet wie er afgelopen seizoen lyon met echte klasse heeft verslagen. 4-1 weet je nog, dat bleek weer onmogelijk volgens alle kakkerlakken. En door wie werd Feyenoord compleet overlopen? Oja dat was AJAX.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:32
    Gaat het niet om. Het gaat om de karma die nu dus tot stand komt doordat Feyenoord supportertjes Ajax supporters gingen uitlachen na het verlies tegen...


    jij bent de grootste calimero die er bestaat
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:33
    welke supporters dan? dan heb je het misschien over 1 of 2 man op dit forum


    Hij heeft het niet alleen over het forum maar in het algemeen
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:33
    welke supporters dan? dan heb je het misschien over 1 of 2 man op dit forum


    ze genieten maar een eind weg,tegen wie speelt Ajax morgen,o wacht eens....
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:34
    Hij heeft het niet alleen over het forum maar in het algemeen


    boehoehoe
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 21:35
    welke supporters dan? dan heb je het misschien over 1 of 2 man op dit forum


    Zeg niet dat het over de mensen op dit forum gaat. Had maar even op Twitter gekeken na Manchester United - Ajax en Ajax - Rosenborg en de return daarvan.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:35
    Hij heeft het niet alleen over het forum maar in het algemeen


    ok, dat heb ik allemaal niet meegekregen. van Rosenborg verliezen is ook wel heel slecht inderdaad maar dat je van United verliest dat vind ik niet zo gek. die hebben 10 keer het budget dat Ajax heeft geloof ik
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:36
    ok, dat heb ik allemaal niet meegekregen. van Rosenborg verliezen is ook wel heel slecht inderdaad maar dat je van United verliest dat vind ik niet zo...


    trap niet in dat zielige gedoe aub,er is hier niem and geweest die Ajax heeft uitgelachen,dat is die vijand achter elke boom die ze hier weer zien
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:37
    Zeg niet dat het over de mensen op dit forum gaat. Had maar even op Twitter gekeken na Manchester United - Ajax en Ajax - Rosenborg en de return daarvan.


    lekker generaliseren,hoe simpel ben je dan
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:37
    ze genieten maar een eind weg,tegen wie speelt Ajax morgen,o wacht eens....

    Austria Wien speelt mn club morgen tegen.
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:37
    je hebt wel lef om Feyenoord nu uit te lachen als je zelf een maatje te klein blijkt voor het "grote" Rosenborg

    Wij waren ook een maatje te groot voor City...
  • NielsK +195 13 Sep 2017 om 21:37
    Weet nou niet wie er afgelopen seizoen lyon met echte klasse heeft verslagen. 4-1 weet je nog, dat bleek weer onmogelijk volgens alle kakkerlakken. En...

    En dan keurig 3x 2de om dit seizoen weer dramatisch beton voetbal te laten zien en uitgeschakeld te worden in de vcl en daarna EL. Pas op de plaats graag, je eindigd achttet Feyenoord die vandaag een paar maten te klein is voor City (geen verrassing, 850 miljoen tegen 20 miljoen aan aankopen?). Mijn weken krijg je niet kapot, vakantie in de zon voor mij en verwachtte al geen overwinning en een aantal reagerende galbakken hier die je weken niet in een livetopic van Feyenoord ziet. Fijne avond mensen
  • NielsK +195 13 Sep 2017 om 21:38
    Wij waren ook een maatje te groot voor City...

    Waren, net zoals het praten over de laatste prijzen van Ajax 😉
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:40
    En dan keurig 3x 2de om dit seizoen weer dramatisch beton voetbal te laten zien en uitgeschakeld te worden in de vcl en daarna EL. Pas op de plaats gr...


    sjappo 24 duimpjes omhoog voor jou,kameraad
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:40
    Wij waren ook een maatje te groot voor City...


    gelukkig had dat Manchester City ook hetzelfde elftal als wat er nu staat. verder weet je ook gewoon dat er een extreem groot kwaliteitsverschil is. jullie hebben ook een keer met 5-0 verloren van een B-elftal van Real Madrid in de Champions League wat niet zo gek is gezien de financiële verschillen

  • Spons +195 13 Sep 2017 om 21:41
    Waren, net zoals het praten over de laatste prijzen van Ajax 😉


    Feyenoord gaat helaas weer wat prijzen verdienen vandaag. De poedelprijs en de publieksprijs voor beste comedy.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:41
    de 4-4 van Ronald kan nog steeds
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:42
    Feyenoord gaat helaas weer wat prijzen verdienen vandaag. De poedelprijs en de publieksprijs voor beste comedy.


    en de kas word weer heerlijk gespekt
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:43
    gelukkig had dat Manchester City ook hetzelfde elftal als wat er nu staat. verder weet je ook gewoon dat er een extreem groot kwaliteitsverschil is. j...


    laat die losers toch hun lol hebben joh,die mogen zelfs in de beker hun club niet aanmoedigen,omdat iedereen ze uitkotst
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:43
    Feyenoord gaat helaas weer wat prijzen verdienen vandaag. De poedelprijs en de publieksprijs voor beste comedy.


    dan kan Gio straks wel even Frank De Boer bellen voor troost want die is niks anders gewend in de Champions League
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:45
    dan kan Gio straks wel even Frank De Boer bellen voor troost want die is niks anders gewend in de Champions League


    die kan niet eens een buitenlandse club trainen
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:45
    Berghuis eruit? dat was misschien wel de minst slechte speler. had dan die Kramer gewisseld
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:46
    Kom op mannen
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 21:46
    laat die losers toch hun lol hebben joh,die mogen zelfs in de beker hun club niet aanmoedigen,omdat iedereen ze uitkotst


    Da's juist het mooie. Dat noemt men jaloezie. Hoeveel sterren heeft Feyenoord? Hoeveel heeft PSV er? En hoeveel heeft Ajax er? Hoe vaak werden we tussen 2011 en 2014 kampioen? Je tranen smaken heerlijk.
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:46
    dan kan Gio straks wel even Frank De Boer bellen voor troost want die is niks anders gewend in de Champions League

    Kan die gelijk vragen hoe je van City wint. In ieder geval niet door je in te graven en alles kapot te trappen wat je kapot kan trappen..
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:46
    Berghuis eruit? dat was misschien wel de minst slechte speler. had dan die Kramer gewisseld


    of gewoon Vilhena
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:46
    Da's juist het mooie. Dat noemt men jaloezie. Hoeveel sterren heeft Feyenoord? Hoeveel heeft PSV er? En hoeveel heeft Ajax er? Hoe vaak werden we tuss...


    en mijn stront??
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:47
    gelukkig had dat Manchester City ook hetzelfde elftal als wat er nu staat. verder weet je ook gewoon dat er een extreem groot kwaliteitsverschil is. j...


    Dat Real was ook het best presterende team uit de poule fase. En toen eindige Ajax nog met 7 punten achter Milan. Sorry Seagal maar ik denk niet dat Feyenoord dat nu haalt.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:47
    Kan die gelijk vragen hoe je van City wint. In ieder geval niet door je in te graven en alles kapot te trappen wat je kapot kan trappen..


    mannensport,maar daar heb jij nog nooit van gehoord
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:47
    Dat Real was ook het best presterende team uit de poule fase. En toen eindige Ajax nog met 7 punten achter Milan. Sorry Seagal maar ik denk niet dat F...


    we zullen zien
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:48
    Hopelijk kan Feyenoord nog het een en ander repareren.
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:48
    mannensport,maar daar heb jij nog nooit van gehoord

    Ja iemand van achter neer schoffelen zonder intentie om de bal te spelen.. erg mannelijk. Gelukkig weet jij alles van mannelijkheid af en zit jij niet elk weekend te huilen als een klein jochie hier
  • AndereTijden +195 13 Sep 2017 om 21:48
    en de kas word weer heerlijk gespekt


    Nog steeds een stuk achter die van ajax
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:49
    we zullen zien


    Shaktar staat voor tegen Napoli en Napoli is echt een weergaloos team. Dus ik denk dat je misschien één keer wint in de kuip en een keer gelijk speelt uit bij Napoli of Shaktar. Dan kom je niet aan zeven punten.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:49
    Kan die gelijk vragen hoe je van City wint. In ieder geval niet door je in te graven en alles kapot te trappen wat je kapot kan trappen..


    niet zo moeilijk om te herinneren ook zeker die wedstrijd? dat is het enige resultaat dat jullie in 5 jaar Champions League toen hebben neergezet
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:51
    Ja iemand van achter neer schoffelen zonder intentie om de bal te spelen.. erg mannelijk. Gelukkig weet jij alles van mannelijkheid af en zit jij niet...


    hahaha
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 21:51
    Kom op mannen


    Begin je nou City aan te moedigen? De trouwheid is ook snel verdwenen.
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:51
    niet zo moeilijk om te herinneren ook zeker die wedstrijd? dat is het enige resultaat dat jullie in 5 jaar Champions League toen hebben neergezet

    Nee hoor we wonnen ook van AC Milan uit, Barca thuis, Lyon thuis o.a
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:52
    Dat Real was ook het best presterende team uit de poule fase. En toen eindige Ajax nog met 7 punten achter Milan. Sorry Seagal maar ik denk niet dat F...


    het is niet onmogelijk want Sjaktar is ook geen wereldploeg maar als je zoals vandaag speelt word dat een lastige opgave inderdaad vooral ook omdat in deze poule ook nog Napoli zit dat een stuk sterker is dan het AC Milan van toen. die stonden toen 13e in de Serie A
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:53
    Nee hoor we wonnen ook van AC Milan uit, Barca thuis, Lyon thuis o.a


    en wat heb je eraan gehad???
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:53
    Een sprintduel van Kramer verliezen...
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:53
    Nee hoor we wonnen ook van AC Milan uit, Barca thuis, Lyon thuis o.a


    die was ik vergeten inderdaad. een al geplaatst Barcelona B dat speelde op 50% en AC Milan dat op een imponerende dertiende plek toen stond in de Serie A
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:53
    en wat heb je eraan gehad???

    Tja tis dat Lyon aan omkoping deed
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 21:53
    het is niet onmogelijk want Sjaktar is ook geen wereldploeg maar als je zoals vandaag speelt word dat een lastige opgave inderdaad vooral ook omdat in...


    Je bent in de war denk ik want ze wonnen de serie A toch echt dat jaar.
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 21:54
    die was ik vergeten inderdaad. een al geplaatst Barcelona B dat speelde op 50% en AC Milan dat op een imponerende dertiende plek toen stond in de Serie A

    Dat geplaatst Barca zou dit Feyenoord ook vernederen
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:54
    Tja tis dat Lyon aan omkoping deed


    ja,daar zaten jullie toen zo over te janken als een klein kind he
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:54
    Dat geplaatst Barca zou dit Feyenoord ook vernederen


    wees er blij mee
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 21:55
    Dat geplaatst Barca zou dit Feyenoord ook vernederen


    speculeren is ook een vak
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:55
    Dat geplaatst Barca zou dit Feyenoord ook vernederen


    zelfs Anderlecht zou dit Feyenoord vernederen,hoe we nu spelen
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:56
    speculeren is ook een vak


    nogmaals, laat deze treurwilgjes lekker genieten
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:57
    Een sprintduel van Kramer verliezen...


    wie van Beukering??
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 21:58
    we laten ze alle hoeken van het veld zien
  • Frevol54 +195 13 Sep 2017 om 22:00
    Het lek is boven met Toornstra als invaller.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:03
    Het lek is boven met Toornstra als invaller.


    kan niet slechter worden
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 22:03
    City laat ook nog wat over voor Shaktar en Napoli. Nobel.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 22:03
    Je bent in de war denk ik want ze wonnen de serie A toch echt dat jaar.


    het was het seizoen 2013/2014 en toen eindigde AC Milan 8e in de Serie A, op het moment van de wedstrijden tegen Ajax stonden ze 13e. het seizoen ervoor waren ze inderdaad kampioen geworden, zo zijn ze toen in de CL terecht gekomen
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:03
    Shaktar 2-0 voor
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:05
    ja nu gaan we het niet meer redden
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 22:05
    En dat is 4.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 22:05
    City laat ook nog wat over voor Shaktar en Napoli. Nobel.


    Rosenborg wilde ook nog wat overlaten voor Heracles en die lieten die kans niet glippen
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 22:05
    hoppa! 4-0
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 22:06
    ja nu gaan we het niet meer redden


    Zou je denken? En dacht je dat eerst wel?
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:06
    En dat is 4.


    wil je nu een sticker of een vlaggetje??
  • Milanista +195 13 Sep 2017 om 22:07
    het was het seizoen 2013/2014 en toen eindigde AC Milan 8e in de Serie A, op het moment van de wedstrijden tegen Ajax stonden ze 13e. het seizoen ervo...


    Ik had het over seizoen 2010/2011 toen verloor Ajax (ook?) 5-0 van Real.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:08
    Ik had het over seizoen 2010/2011 toen verloor Ajax (ook?) 5-0 van Real.


    toen was de scheids omgekocht,nietwaar CR7??
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 22:08
    wil je nu een sticker of een vlaggetje??


    Het spijt me enorm, maar je Feyenoordvlaggetjes en stickers ga je aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
  • pollie +195 13 Sep 2017 om 22:10
    Afgrijselijk, wat een achterhoede. Hoe konden we hier in Gods naam zaterdag van verliezen.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 22:12
    Ik had het over seizoen 2010/2011 toen verloor Ajax (ook?) 5-0 van Real.


    je bedoeld toen die eerste wedstrijd van FdB, die was ik vergeten. ik kon me alleen die poule herinneren met AC Milan, Celtic en Barca. 2 of 3 goede resultaten dan in 30 wedstrijden CL. alleen PSV heeft eigenlijk wat laten zien in de CL als wenaarde laatste 10 jaar gaan kijken
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:13
    altijd lekker invallen met zo,n stand
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:14
    Afgrijselijk, wat een achterhoede. Hoe konden we hier in Gods naam zaterdag van verliezen.

    omdat jullie team en veld nog meer bagger is dan wat er nu speelt
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:18
    komt de eretreffer,Toornstra
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:18
    komt de eretreffer,Toornstra


    bijna,het stadion uit
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 22:18
    En maar ruig doen altijd dat de Ajacieden stil zijn wanneer ze achterstaan...
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:19
    En maar ruig doen altijd dat de Ajacieden stil zijn wanneer ze achterstaan...


    wat is dat met je ajax fobie??zoek daar eens hulp voor
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 22:19
    komt de eretreffer,Toornstra


    Toornstra speelt stiekem rugby. Bij Feyenoord zijn ze inmiddels zo duizelig gespeeld dat ze de goaltune gaan zingen.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:21
    bovendien zijn de ajacieden altijd stil,en moet het voorgezongen worden door een mongool met een megafoon
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:21
    Toornstra speelt stiekem rugby. Bij Feyenoord zijn ze inmiddels zo duizelig gespeeld dat ze de goaltune gaan zingen.


    hahahaha hilarisch
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 22:23
    wat is dat met je ajax fobie??zoek daar eens hulp voor

    Volgens mij weet jij niet wat een fobie is...
  • pollie +195 13 Sep 2017 om 22:24
    De zeepbel van het sterkste collectief van de competitie zou zomaar eens doorgeprikt kunnen worden. Dit gaat doorwerken, wellicht dit weekeinde al.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:26
    De zeepbel van het sterkste collectief van de competitie zou zomaar eens doorgeprikt kunnen worden. Dit gaat doorwerken, wellicht dit weekeinde al.


    de wens is de vader van de gedachte
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:27
    Volgens mij weet jij niet wat een fobie is...


    nee klopt,ik ben maar een domme havenarbeider
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 22:30
    Lol hele tweede helft bijna geen Feyenoord supporter gehoord en dan nu over-dramatisch you never walk alone gaan zingen met hun aansteekerjtes zo van kijk ons even hecht zijn
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 22:33
    Lol hele tweede helft bijna geen Feyenoord supporter gehoord en dan nu over-dramatisch you never walk alone gaan zingen met hun aansteekerjtes zo van ...




    weer eens wat anders dan je elftal steunen door met je rug naar het veld te gaan staan


  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:34
    Lol hele tweede helft bijna geen Feyenoord supporter gehoord en dan nu over-dramatisch you never walk alone gaan zingen met hun aansteekerjtes zo van ...


    wel fijn dat je blijft kijken,stiekum toch voor ons??
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 22:35
    weer eens wat anders dan je elftal steunen door met je rug naar het veld te gaan staan


    of weglopen,wat ze altijd doen
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 22:36
    of weglopen,wat ze altijd doen


    precies! de echte supporters die er alleen in goede tijden zijn
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 22:37
    wel fijn dat je blijft kijken,stiekum toch voor ons??

    Natuurlijk dit was nog grappiger dan een aflevering van Koefnoen
  • CR7RMFC +195 13 Sep 2017 om 22:37
    wel fijn dat je blijft kijken,stiekum toch voor ons??

    Natuurlijk dit was nog grappiger dan een aflevering van Koefnoen
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 22:39
    Natuurlijk dit was nog grappiger dan een aflevering van Koefnoen


    precies! schandalig als je verliest van die koekenbakkers van City. was het nou een Europese hoogvlieger als Rosenborg was het acceptabel geweest
  • NielsK +195 13 Sep 2017 om 22:42
    weer eens wat anders dan je elftal steunen door met je rug naar het veld te gaan staan

    CR7 dacht, stadion zal wel helemaal leeg zijn omdat ze dat gewend zijn in de Arena maar dan ziet hij Feyenoord supporters die hun club nog even toezingen, helemaal van t padje
  • NielsK +195 13 Sep 2017 om 22:42
    Natuurlijk dit was nog grappiger dan een aflevering van Koefnoen

    Als jij het daarvan moet hebben is jou leven wel erg naar
  • Frevol54 +195 13 Sep 2017 om 22:59
    Slechte grasmat.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 23:01
    Slechte grasmat.


    jaloers???
  • Frevol54 +195 13 Sep 2017 om 23:04
    jaloers???


    Heb je wat van de wedstrijd gezien, voor zover er sprake was van een wedstrijd? Je hebt namelijk een keer of 86 gepost hier.
  • de Analist +195 13 Sep 2017 om 23:06
    Heb je wat van de wedstrijd gezien, voor zover er sprake was van een wedstrijd? Je hebt namelijk een keer of 86 gepost hier.


    kun jij dan geen 2 dingen tegelijk??
  • Frevol54 +195 13 Sep 2017 om 23:09
    kun jij dan geen 2 dingen tegelijk??

    Zoals autorijden en whattsappen? Beide half.
  • themartijntjuhh +195 13 Sep 2017 om 23:17
    precies! schandalig als je verliest van die koekenbakkers van City. was het nou een Europese hoogvlieger als Rosenborg was het acceptabel geweest


    Nogmaals, jullie vinden het nu raar dat Ajax Feyenoord uitlacht. Maar ik meen mij toch vaag te herinneren dat een aantal supporters van een niet nader genoemde club in een zekere fontein sprongen bij een zeker stadion toen een zekere rivaal de Europa Leauge finale verloor. Dat is karma voor je, nu wordt Feyenoord dus mooi op zijn plaats gezet. Hard gelachen bij de 0-4. Het was een geweldige wedstrijd. Genoten.
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 23:23
    Nogmaals, jullie vinden het nu raar dat Ajax Feyenoord uitlacht. Maar ik meen mij toch vaag te herinneren dat een aantal supporters van een niet nader...


    De karma is pas net begonnen. Napoli heeft zijn eerste duel verloren en zal dat in Napels dus even recht willen zetten. Ik gok een zes nulletje. Kunnen ze ook meteen wraak nemen voor het afbreken van de prachtige hoofdstad.
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 23:28
    het ergste wat er kan gebeuren is dat we de prestaties van Ajax herhalen. 3 keer kansloos van het veld gespeeld worden en voor de winterstop al kanslo...


    Ajax wist te winnen van en gelijk te spelen tegen City.. en je kunt moeilijk na de winterstop kansloos zijn voor overwintering. Ik heb overigens slecht nieuws voor je: Feyenoord is nu al kansloos om derde te worden. Dat in de recordtijd van minder dan 2 minuten. Bravo.
  • Spons +195 13 Sep 2017 om 23:30
    Reactie weggehaald Seagal? Even vergeten dat je niet meer op me zou reageren? Weer mislukt.. je bent in goed gezelschap. Gelukkig heb ik hem nog even kunnen vastleggen.
  • Seagal +195 13 Sep 2017 om 23:34