Grote zorgen bij PSV: Engelsen jagen massaal op twee aanvallers

Marcel Brands gaat interessante maanden tegemoet. De technisch manager van PSV wordt namelijk geconfronteerd met een groot probleem: diverse Engelse clubs jagen op meerdere aanvallers van de Eindhovenaren.

De Engelse kranten schreven het donderdag al, maar vrijdagmiddag bevestigde Voetbal International het: zowel Hirving Lozano als Steven Bergwijn is op de radar van diverse Engelse clubs beland. Terwijl Lozano wordt gevolgd door Arsenal, neemt ook de interesse uit de Premier League in Bergwijn toe.

De belangstelling voor Bergwijn gaat het in het bijzonder om Tottenham Hotspur en Southampton. Tottenham moet mogelijk haast maken, want de twintigjarige PSV-aanvaller heeft zich bij Southampton in de kijker gespeeld als potentiële aanwinst voor komende winter al. Ook AFC Bournemouth en West Ham United volgen de jeugdinternational nauwlettend.

Reageren

11 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.


  • mojorisin +195 13 Oct 2017 om 12:30
    Verwacht dat het voor Lozano een kort verblijf wordt in Eindhoven.. Bergwijn moet gewoon nog een tijdje blijven, die kan de stap naar zo'n club als Tottenham nog lang niet aan..
  • pollie +195 13 Oct 2017 om 12:44
    Bergwijn kan Tottenham mooi op sleeptouw nemen en de club eindelijk een kampioenschap bezorgen.
  • BHJ +195 13 Oct 2017 om 12:50
    Ik snap niet helemaal waarom ze zoveel interesse hebben. Het is nog (heel) veel te vroeg voor allebei.
    Ik zou zeggen, oogst het geld voor Bergwijn, want ik verwacht niet dat je er meer voor gaat krijgen.
  • mojorisin +195 13 Oct 2017 om 12:57
    Ik snap niet helemaal waarom ze zoveel interesse hebben. Het is nog (heel) veel te vroeg voor allebei.
    Ik zou zeggen, oogst het geld voor Bergwijn, wa...

    Voor Lozano snap ik wel, 4 jaar in het 1ste van de topclub van Mexico gespeeld en 19-voudig international.. Bovendien zie je dat hij zeker kwaliteiten heeft, op dit moment de beste linksbuiten van de ED, met gemak..
    Bergwijn heeft imo nog weinig laten zien, alleen potentie, die is nog lang niet klaar voor zo'n stap..
  • de Analist +195 13 Oct 2017 om 13:14
    Verwacht dat het voor Lozano een kort verblijf wordt in Eindhoven.. Bergwijn moet gewoon nog een tijdje blijven, die kan de stap naar zo'n club als To...

  • de Analist +195 13 Oct 2017 om 13:15
    Verwacht dat het voor Lozano een kort verblijf wordt in Eindhoven.. Bergwijn moet gewoon nog een tijdje blijven, die kan de stap naar zo'n club als To...


    Sanchez was toch ook even afwachten of die het niveau aankon,had ook pas 1 jaar in de eredivisie gespeeld(al kon je bij hem wel zien dat hij al grotere stappen kon maken dan Bergwijn nu)
  • mojorisin +195 13 Oct 2017 om 13:20
    Sanchez was toch ook even afwachten of die het niveau aankon,had ook pas 1 jaar in de eredivisie gespeeld(al kon je bij hem wel zien dat hij al groter...

    Vergelijk je nu Sanchez met Bergwijn, of bedoel je eigenlijk Lozano ?
    Sanchez was al international en speelde de Zuid-Amerikaanse CL, Bergwijn is net nat achter de oren..
  • de Analist +195 13 Oct 2017 om 13:24
    Vergelijk je nu Sanchez met Bergwijn, of bedoel je eigenlijk Lozano ?
    Sanchez was al international en speelde de Zuid-Amerikaanse CL, Bergwijn is net ...


    ik bedoel eigenlijk meer dat het niet echt uitmaakt of je al 3 jaar international bent en net pas komt kijken,als je het talent hebt.
  • de Analist +195 13 Oct 2017 om 13:25
    aan Sanchez kon je zien dat hij voor de eredivisie al te goed was,qua spel en fysiek.
  • mojorisin +195 13 Oct 2017 om 13:29
    ik bedoel eigenlijk meer dat het niet echt uitmaakt of je al 3 jaar international bent en net pas komt kijken,als je het talent hebt.

    Maar wel voor grote clubs, die kijken daar echt wel naar hoor.. Als een Tottenham blijkbaar geinteresseerd is in Bergwijn, dan is dat voor de toekomst..
    Sanchez en Lozano zijn wdb wel met elkaar te vergelijken, die hebben al behoorlijk gepresteerd in Zuid-Amerika.. Sanchez maakte meteen indruk bij Ajax en Lozano ook bij PSV, dat zijn directe versterkingen voor clubs uit de grotere competities..
    Bergwijn heeft nog een lange weg te gaan imo..
  • enigmatisch1 +195 13 Oct 2017 om 13:58
    Allemaal niet zo heel vreemd.

    Bergwijn staat al een jaar of drie op alle scoutinglijstjes van ongeveer alle Europese topclubs, want hij was bijna steevast 'speler van het toernooi' in alle jeugdcategorieën. Is diverse malen ook verschenen in de top vijf van beste Europese talenten. En hij mag dit seizoen heel veel minuten maken. Dus dan is één en één gewoon twee.

    En Lozano is gewoon een sensatie. Binnenkomen en meteen uit alle hoeken en standen scoren doet het gewoon goed in de statistieken, en dan komen die scouts vanzelf kijken.